הביתה, הביתה
     
כתבות | Live | לוח הופעות | ספיישלים | מגזין | כותבים | ז'אנרים | לייבלים | קישורים | ארכיון רשימת דיוור | ארכיון חדשות | FAQ | פולארויד | פורומים | RSS
       
ספיישל: האלבום הראשון שלי


חדשים על השרת
the cardigans
long gone
before
daylight
deathspell
omega

fas - ite,
maledicti, in
ignem
aeternum
the trees &
the bees

the trees &
the bees
נעם רותם
ברזל ואבנים
tammy
scheffer

wake up, fall
asleep
imani coppola
the black &
white album

האלבום הראשון שלי



this is my truth tell me yours | manic street preachers -1998
במבט עכשווי יותר, עדיין מדובר בדיסק מורכב מעט. נדמה שהפריצ'רס מנסים לתת למאזינים דיסק ברמה אחידה לגמרי, ושם טמונה הבעיה. ההרגשה הכללית היא שהמוזיקה מנסה לפצות על מלים חזקות-פחות, על-ידי מורכבות ודיאלוגים בין הכלים. זה יוצר תחושה של עומס.

1977 | ash -1996
אם נעזוב לרגע את הניתוחים בצד, האלבום לא מאוד מאתגר מבחינה מוזיקלית ולא מאיים על המאזין בהתחכמויות מילוליות. הם בני 19, רבאק, יהיה להם עוד זמן לתובנות. מה שכן, כמעט כל אחת מהרצועות באלבום ניחנה ביכולת להקפיץ כל מאזין שלבו אינו עשוי מקלקר.

(what's the story) morning glory? | oasis -1995
הדבר היחיד שהיה לי הוא טייפ ישן. מדי פעם, כשאחי הגדול נעדר מהבית, הייתי מתגנבת לחדר שלו ומקשיבה בשקיקה ל''Wonderwall'' ,''Don't look back in anger'' ו''Roll with it'' בסטריאו, וכל שיר נשמע לי אז כיצירת מופת ממש

elegant slumming | m people -1994
האוס מסחרי? מיינסטרים נוסחתי, קליל וזול? מישהו מאיתכם שמע באמת את אם פיפל לפני שפסל אותם על הסף? בואו נסדר את הדברים נכון, ונראה מה באמת קורה פה

singles collected | r.e.m -1994
החלטתי שאני צולל פנימה, על החיים ועל המוות. כעבור שלוש שניות נעשתה היסטוריה. הנשיקה הראשונה בכיתה. הנשיקה הראשונה שלי. טכנית. וכדרכם של אירועים היסטוריים נגרמה היסטריה. שאר הילדים יצאו מההלם כעבור שניות והחלו לפצוח בקריאות חתן וכלה

monster | r.e.m -1994
הסאונד המתכתי, המהדהד, לא התאים בכלל להגשה החמה ולצליל האקוסטי שליווה את רוב השירים המוקדמים שאהבתי של הלהקה הזו. התוצאה הייתה בן כלאיים, ה''מפלצת'' שאת שמה נושא האלבום - צלילים מנפחי-מוח וצעקניים שלא קיפלו בתוכם רוב הזמן עוצמה או צעקה מוחשיים, ניסיון לא מוצלח לעשות את הקרוסאובר לכיוון הסאונד שאמור היה לאפיין את התקופה

experience | the prodigy -1992
האלבום הזה העיף לי את הצורה. הוא היה מטורף, מגניב, מקפיץ ומרקיד יותר מכל מה שהכרתי עד אז, החזיק בתואר הזה שנים רבות אח''כ, והוא כזה מול הרבה דברים חדשים שיוצאים היום. למעשה, סביר להניח שהוא היווה עבורי זריקת מרץ למציאת מוזיקה כזו בצורה קדחנית. לא יודע. מה זה משנה, בעצם? אלף המילים ששפכתי אמורות להספיק בפני עצמן.

keep the faith | bon jovi -1992
לא תהיה זו הגזמה לומר שהפריזורה החדשה של ג'ון, שהחליפה את התלתלים המפורסמים, היא זו שהצילה את האלבום מלהפוך לבדיחת אייטיז אמיתית. אבל ממה בכל זאת מורכב האלבום? מאותה תערובת שמרכיבה כל אלבום של בון ג'ובי. שירי אהבה, אמונה וקאוובויז

ציירי לך שפם | נוער שוליים -1990
הקול הייחודי של מיקיאגי, הנגינה המוצלחת של חברי הלהקה וההפקה המנצחת של עובד אפרת נותנים לנו מוצר מאוד מהנה, נעים לאוזן, שמשלב בין כמה סגנונות, לעיתים מלנכולי לעיתים מאוד גרובי ולעיתים רוק ישראלי של תחילת הניינטיז, פשוטו כמשמעו.

imagine soundtrack | john lennon -1988
והחיים הם מה שקורה כשאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות. וקשה כל כך לכתוב על זה, בלי להרגיש יומרנות אדירה, שהרי זה לנון, ומה כבר אפשר להגיד על לנון שלא נאמר? אבל זו האמת, חברים. לא אובר-רייטד ולא נעליים, אין כמו לנון, וספק אם יהיה

true blue | madonna -1986
כל מי שחי באייטיז לא יכול היה להתחמק מפסקול הפופ האולטימטיבי ושמו מדונה. אבל, היה שם גם שיר אחד שנדבק אליי - עד היום אני מוצא את עצמי מזמזם לי לפעמים את 'לה איסלה בוניטה' - ומייד אני מרביץ לעצמי כהוגן

beatles ballads | the beatles -1981
את ''ביטלס באלאדס'', שבזמנו, כמובן, לא היתה לי כל דרך לדעת שאינו תקליט רשמי של הלהקה (וגם לו ידעתי, אותן שנים הייתי חף מעקרונות סתומים), הייתי שומע כאילו אין מחר, בכל שנייה פנויה שהיתה לי, ואלה באות בהמוניהן כשאתה בן עשר

7 | madness -1981
לי ת'ומפסון ותרועותיו הרמות היה אחד הגורמים ששיכנעו אותי לנגן בסקסופון, כלי חסר כל הגנבה בעליל באותם ימים, וכל מאדנס היו יחידה משעשעת ומבריקה שעשו מוסיקה שאפילו ההורים שלי יכלו לשמוע (וזה היה חשוב באותו זמן. הפטיפון היה שלהם)

מה קורה פה?  | עזרה  | מדיניות השרת  | כתוב לנו  | site developed by me&him
our friends: tve.co.il  |  fisheye.co.il
כל הזכויות שמורות hasharat.co.il ©